Sonntag, 5. März 2017

Steampunk

Hallo blogbezoekers

Leuk dat jullie weer langskomen, 

het is alweer een tijdje geleden dat ik wat geplaats heb.
Ik heb nog lekker vakantie gehad, ik ben in de Dominikanische Republiek geweest.
Ik heb een mooi filmpje van walvissen kunnen maken, 
als het jullie intereseert kunnen jullie een gedeelte ervan op Instagram zien.

Vandaag laat ik jullie de verjaardagskaart van mijn zusje zien.


Gekleurd met mijn Copics natuurlijk.
Het glas van de horloge heb ik met Mod Podge bewerkt, daardoor lijkt het echt op glas.
 

De klokstans heb ik van Tim Holtz gebruikt en de charms zijn ook van hem.
 

Het patroon van de kaart heb ik nagemaakt van mijn moeder,
 ik heb die eens van haar gekregen en vindt hem zo leuk.
In het midden kan een envelopje met wat er in, geld of een geschenkbon.
 
 

De kattenstempel past ook helemaal bij mijn zusje, ze heeft er drie.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.

Ik wens jullie een fijne dag en hopelijk tot gauw weer.

Liefs Juanita
 

1 Kommentar: