Sonntag, 30. Juni 2013

2 bijna dezelfde, thema tijd.

 Ik moest gelijk 2 mannenkaarten maken, dus heb ik 2 haast dezelfde gemaakt.
Een donkerblauwe en een bruine. Bij de ene een bierdekseltje bij de andere een klokje.
Ik heb metaalfolie geembrossd en dan met inkt donkerder gemaakt, bij de bruine lukte het niet zo goed.
De klok is van Tim Holtz, de haakjes waar de charm aanhangt ook, en de embrossingmal is geloof ik ook van Tim Holtz. De tag is met aquarellverf behandelt en met distress ink.
Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.
Liefs Juanita
 Ich hatte gleich 2 Karten zum machen für Männer, daher habe ich 2 fast gleiche gemacht.
Eine Dunkelblau, eine Braun. Bei der Blaue habe ich einen Bierdeckelcharm gebraucht und bei der Braune einen Uhr. Die Uhren sind auf Metalfolie mit einen Tim Holtz mal Embrosst und die Grosse Uhr ist auch von Tim.
Der Tag habe ich mit Aquarellfarbe und Distress Ink bearbeitet.
Ich hoffe das sie euch wieder gefallen.
Liebe Grüssli Juanita


1 Kommentar:

  1. Wow, die zijn wel heel mooi geworden.
    Het metaalfolie vind ik geweldig!
    Groetjes, Miriam

    AntwortenLöschen