Sonntag, 2. Dezember 2012

Een simpele kerstkaart

Ik wou even een snelle maken, zodat ik ook klaar wordt met alle kaarten.
De stempel is geembrossd met goudpoeder en ik heb hem verder niet ingekleurd omdat ik niet weet of dat wel staat, moet ik eerst eens uitproberen. Ik vindt hem toch wel mooi geworden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Liefs Juanita


Ich wollte mal ein schnelles Kärtli machen, damit ich auch alle fertig kriege bis zur Weihnachten.
Der Stempel habe ich mit Goldpulver und Heissluftföhn gemacht. Ich finde es trotzdem schön!
Ich bin neugierig was Ihr davon haltet. Alles liebe Juanita

4 Kommentare:

  1. Schitterend kaartje, Juanita!
    Het stempel komt heel mooi uit op deze manier.
    Groetjes Mieke'S

    AntwortenLöschen
  2. Wat een lief kaartje, mooi!!!!

    gr. arjette.

    AntwortenLöschen
  3. wat leuk dit kaartje ik vindt hem zo heel mooi dit hoef je echt niet meer in te kleuren groetjes maartje

    AntwortenLöschen