Donnerstag, 25. Oktober 2012

Eerste Kerstkaart

Dit is mijn eerste kerstkaart geworden. Ik vindt hem wel mooi geworden, in het lila en groen.
De lintjes heb ik in Duitsland gevonden en vondt ze zo mooi! Tilda had ik al een tijdje geleden ingekleurd met Aquarellkleurpotloden, toen had ik nog geen copics. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Liefs Juanita

Das ist meine erste Weihnachtskarte, ich finde Ihm ziemlich schön in diesen Farben!
Die Bändeli habe ich in Deutschland gefunden. Tilda habe ich schon vor längere Zeit gemalt, mit Aquarellfarbstifte. Da hatte ich noch keine Copics. Ich hoffe das er euch gefällt!
Alles liebe Juanita

3 Kommentare:

  1. Wat een leuk kaartje!! Dat lint is zéker mooi zeg, prachtig van kleur!!!

    gr. arjette.

    AntwortenLöschen
  2. wauw even een lange tijd geen PC en kijk dit dan!

    echt prachtig!

    AntwortenLöschen
  3. Heel lief kaartje .
    Groetjes Mieke'S

    AntwortenLöschen