Samstag, 9. Juli 2011

Award van Angelique gekregen. Hartstikke bedankt hoor, vindt ik heel leuk.

http://angeliquescreations.blogspot.com/
 
Wat zijn de regels bij om deze Award te mogen ontvangen?
 
Ik vertel jullie 7 dingen over mijzelf en mag deze award aan 8 personen verder geven, ik hoop dat de uitverkorenen het ook leuk vinden.
 
1. Ik ben blij dat mijn zwager weer thuis is.
2. Ik ben dus nu ook verslaafd aan scrappen, dankje Angelique en mam
3. Mijn liefste vriendin woont in Bolivien, hoi Jeannine.
4. Ik ben ook gek op Zumba!!!!
5. Ik hou ook van nordic walken.
6. Ik ben getrouwd sinds 5 jaar, maar mag niks over hem in internet schrijven.
7. Ik heb een 15 jarige poes die dus Dixi heet.
8. Ik werk dit jaar ook 15 jaar in het zelfde bedrijf en bevalt me nog steeds goed.
 
Liefs Juanita

2 Kommentare: